Stowarzyszenie “Mudita” zatrudni asystentów lub asystentki do pomocy osobom z niepełnosprawnościami z Ukrainy i ich rodzinom w sprawach urzędowych, wizytach w urzędach i placówkach opieki zdrowotnej oraz codziennej logistyce, a także do pomocy takim osobom w przemieszczaniu się na terenie Warszawy/Krakowa.
WYMAGANIA:
- Dyspozycyjność.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość realiów działania polskiego systemu opieki zdrowia, socjalnego i działania urzędów.
- Zaangażowanie, cierpliwość i empatia.
- Gotowość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych doświadczeń
- Umiejętność wyszukiwania informacji.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, wolności seksualnej i obyczajności.
- Znajomość miasta.
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Ustalanie potrzeb osób znajdujących się pod opieką stowarzyszenia, w porozumieniu z koordynatorkami.
- Pomoc w załatwianiu spraw w urzędach i przy wizytach lekarskich – pomoc w wypełnianiu druków.
- Tłumaczenie ustne dokumentów i informacji przekazywanych przez pracowników urzędu lub służby zdrowia.
- W razie potrzeby – wsparcie pozostałych członków personelu punktu recepcyjnego.
- Reagowanie na bieżące trudności i pojawiające się potrzeby.
- Prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych czynności.
CO OFERUJEMY:
- Umowę o pracę w wymiarze całego etatu na okres 3 miesięcy.
- Wynagrodzenie: 4150 zł brutto.
- Miejsce pracy: Warszawa albo Kraków.
- Zwrot kosztów przejazdów komunikacją miejską.
- Pracę we wspierającym i energicznym zespole.
- Wsparcie psychologiczne.
- Referencje.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą RODO na adres: praca@stowarzyszeniemudita.pl.
W temacie prosimy wpisać: Imię i nazwisko ASYSTENT MOBILNY miasto KRAKÓW albo Warszawa, np. Anna Kowalska ASYSTENT MOBILNY Kraków.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydat(k)ami.